Saturday, April 23, 2011

DIA MUNCUL LAGI DALAM MIMPI AKU...

Selamat Pagi semuanya. Awalnya Fiqah buat entry pagi ni. Errmm, bukan ape. Aku termimpikan seseorang malam tadi. Rasanya bulan lepas pun aku mimpikan dia. Kenape yek?? Orang kata, kalau kita mimpi kat orang yang kita dah lama sangat tak jumpa makna nya orang tu ingat kat kita. Iye ke?? Aku pun tak tau. Rasa macam betul je jumpa orang tu dalam mimpi aku. Kalau betul dia teringat kat aku, aku just nak dia tau, aku dah lama maafkan dia. Aku doakan semoga dia sejahtera selalu & sihat disamping keluarga tersayang :))

3 comments:

  1. hehe.siapakah orang itu??!! hehehehe

    saya pun kdg2 ada mimpi gak orang itu.apa yang saya tau,kononnya,kalu kita mimpi tak bercakap,maknanya roh kita btul2 jumpa orang itu.kalu mimpi bercakap,mainan tidur je.hehe.tah ek..

    papepun,saya pun mendoakan orang itu berbahagia di samping keluarga tersayang.nak bitau orang itu,banyak hikmah di sebalik apa yang telah berlaku kan..

    fiqah,samalah kita..
    siapalah agaknya org itu kan =p

    ReplyDelete
  2. Ash....tiap kali mimpi tu tak cakap..just macam bertemu muka...tapi memang nampak jelas sangat.. hehehe..betul2...byk sgt hikmah atas apa yang telah berlaku...
    Siapalah agaknya orang itu yekkk :P

    ReplyDelete
  3. biarlah mimpi2 itu terus menjadi rahsia dalam diri sendiri kan kan kan... =p

    ReplyDelete