Friday, April 22, 2011

RANCANGANKU BERMULA..


Sedar tak sedar tak lama lagi, 1st May 2011 genaplah usia perkahwinanku 3 tahun. Cepat betul masa berlalu. Rasa macam baru semalam je aku di akad nikahkan. Apa2 pun aku sangat bahagia hidup disamping seorang suami yang amat penyayang dan juga memahami. Tarikh 1st May tu juga, Birthday suami tersayang. So, kiranya setiap tahun DOUBLE CELEBRATION... kalau tahun lepas kami sambut bersama family tersayang, tapi tahun ni rasanya nak sambut berdua pulak. Yelah, sekali sekala nak romantik kan..bukan selalu :P

Cupcakes aku da tempah untuk hubby. Nasib baik orang yang tempat aku tempah tu, dapat jugak buat Cupcakes Transformer yang aku mintak. Aku tau, suami aku mesti akan suka. Kalau aku buat design lain, dia suka jugak, tapi kalau aku buat design Transformer ni..keseronokkan dia berganda2 lah...Untukmu suami tersayang, aku sanggup buat ape saje. Hubby tak tau ni. Aku nak suprisekan dia. Seronoknyeee....So excited and tak sabar.

Sekarang ni, tinggal nak cari tempat makan pulak. Mula2 ingat nak masak je. Tapi bila pikir balik, malaslah. Tahun ni nak dinner kat luar. Aku tengah mencari tempat2 yang sesuai. Yang romantik gitu. Antara restoren yang kini under consideration adalah Istana Bambu, The Ships & TGI Friday. Errrmmm....takpe, masih banyak masa lagi untuk aku browse :)) Pada sesape yang ada idea tempat yang cantik dan menarik, tolong suggest k :)))

Last sekali, hadiah utk hubbyku. Tahun ni dia dah buat request. Dia nak pilih hadiah sendiri. Tapi sebelum dia decide mcm tu pun, aku memang da plan dah. Nak suruh dia pilih sendiri. And of coz tau apa yang dia nak, TRANSFORMER jugak !!! nak tambah koleksi2 sedia ada...Hehehe..Oklah, itu saja untuk kali ni...Take care everyone :)))

3 comments:

  1. Happy anniversary in advance sis!! Semoga kekal bahagia sehingga ke hujung hayat ;)

    ReplyDelete
  2. Happy double celebration! hehe.
    hepi2 slalu ye =)

    ReplyDelete
  3. Salam Melna & Ash,
    TQ...TQ...Awalnya da dpt wish :))))

    ReplyDelete