Thursday, December 29, 2011

LAWAK..LAWAK..

Terjumpa gambar kat FB salah seorang kawan Fiqah. So, bila Fiqah baca Fiqah tergelak sendiri. Itulah perempuan. Kadang2 tu kesian kat si suami melayan karenah isterikan. Diaorang pun agaknya serba salah, cakap salah..tak cakap pun salah..Hehehe..Macam2 hal.. :)))

Tetiba rasa rindu sgt2 pula dengan En. Suami. Tak sabar nak tunggu dia balik keje :P
(Jumpa tiap2 hari macam setahun tak jumpa..Mengada2 betul)

3 comments:

  1. Huhuhunu...memang klaka la.....:-)

    ReplyDelete
  2. hehehe.mmg klakar..
    tu ler pompuan kan..

    eh..duk umah la lagi rindu tau fiqah!..
    hubby balik keje lambat pun terasa,alahai...cam tak cukup masa je nak lepak bersama..

    (ayat ngader2 housewife kan..)

    ReplyDelete
  3. Masa Fiqah baca ni semalam pun, terus teringat kat En. Suami. Sebab kadang2 Fiqah pun suka tanya soalan macam2. Hehehe..Sian kan En. Suami iye melayan karenah mcm2..

    Ash, memang betul. Bila jadi housewife ni tiap2 hari tak sabar rasanya tunggu masa diaorang balik keje. Rindu sgt. Lebih2 lagi mcm Fiqah sorang2 kan rumah kan.

    ReplyDelete