Tuesday, September 14, 2010

HARI RAYA 2010

Selamat Hari Raya 2010..Alhamdulillah, memang seronok balik kpg hari tu..jumpa sedara2. Memang meriah..tapi dalam kemeriahan tu terus terang aku katakan hanya Tuhan saja yang tahu perasaan aku sebenar - benarnya. Seronoknya aku tengok sedara yang lain beraya dengan baby baru..baby sulung pula tu. Puas menahan diri daripada teringat apa yang telah berlaku padaku sebelum ni. Dalam hati aku menangis walaupun aku tahu aku kena kuat & tabah demi my hubby. Dia salah satu kekuatan yang aku ada. Tak dpt aku bayangkan kemeriahan & keseronokkan mereka beraya bersama org baru. Benda ni aku langsung tak nak cerita to my hubby. Biarla aku simpan dlm hati je. Tak nak dia susah hati. Hari ni pun aku terima berita org baru lagi. Takpelah...ini semua dugaan yang Allah telah tentukan pada aku. Moga aku terus kuat & sabar menempuh setiap dugaannya..sesungguhnya Allah menyayangi orang yg sentiasa bersabar. Mudah - mudahan rezeki aku dan hubby akan dtg juga nanti. Buat masa sekarang aku nak usaha lebih keras utk business online ku..Alhamdulillah...rezeki aku murah je selepas aku gugur hari tu. Aku bersyukur dgn kurniaan mu Ya Allah..Sekurang2 nya bila aku buzy ngan biz aku, aku bole lupakan semua yg telah berlaku utk seketika. Tapi tarikh 13hb setiap bulan sememangnya tidak akan pernah aku lupakan. Aku tetap hadiahkan Al-Fatihah utknya. Moga dia bahagia. Disanalah tempat yang sebaik - baiknya utk dia...

"Every time you feel like you cannot go on, You feel so lost and That you're so alone, All you see is night And darkness all around, You feel so helpless You can’t see which way to go Don’t despair n' never loose hope Cos' Allah is always by your side...Insha Allah..Insha Allah you’ll find your way..."

No comments:

Post a Comment